loading...

samad99

بازدید : 2569
سه شنبه 16 اسفند 1401 زمان : 17:56

از کت واک تا متاورس: بلا حدید در سه بعدی و 4K نشان می دهد که واقعیت مجازی چگونه می تواند باشد
سوپر مدل بلا حدید، با همکاری پلتفرم سازنده متاورس - reBASE - تصمیم گرفته است سری NFT خود را با نام CY-B3LLA منتشر کند. به محض انتشار اولین اطلاعات در حساب رسمی اینستاگرام مدل، سر و صدای این پروژه شروع به افزایش کرد. در کمتر از یک ماه، رسانه های اجتماعی CY-B3LLA بیش از 16000 دنبال کننده به دست آورد و این تعداد همچنان در حال افزایش است. دلایلی که این پروژه را بسیار محبوب و با استقبال مثبت روبرو کرده است در ادامه توضیح داده خواهد شد، اما لازم به ذکر است که همکاری مشابهی قبلا انجام نشده است که به آن جایگاه یک پیشگام را می دهد که راه جدیدی را در بازار هموار می کند. مشاهده کل فرآیند به ما امکان می دهد فرصت ها و تهدیدها را هنگام معرفی ایده های مشابه در آینده ارزیابی کنیم.

توضیحات کلی پروژه

CY-B3ELLA مجموعه ای از 11111 NFT است که در 10 مکان مختلف متعلق به 10 کشور در دنیای واقعی پراکنده شده است. از تیر تا شهریور هر هفت روز یکبار مکان های جدید در سایت اعلام می شود. اولین، و در حال حاضر تنها، توکیو است، و این مجموعه از روباتیک، مانگا، شیباری، کازپلی، ساکورا و مینیمالیسم الهام گرفته شده است - برخی از ویژگی های ژاپن، به گفته نویسندگان. هر NFT یک اسکن سه بعدی منحصر به فرد بلا حدید است. ایده پشت CY-B3LLA ایجاد جامعه ای برای تجلیل از مد، هنر، فناوری، زنان در وب 3، جامعه و فرهنگ بود. برای مشاهده کالکشن بلا حدید در متاورس اینجا کلیک کنید.

زیبایی شناسی و جزئیات

حدید 10 هنرمند و طراح وب را گرد هم آورد تا با استفاده از اسکن های سه بعدی با کیفیت بالا از بدنش آثار هنری دیجیتال منحصر به فردی خلق کنند. هر اثر دارای رزولوشن 4K است که به شما امکان می دهد حتی کوچکترین جزئیات بلای مجازی قابل مشاهده باشد. برای دستیابی به این اثر، از فناوری مورد استفاده در ایجاد شخصیت برای برخی از بازی های برتر AAA (یعنی بازی هایی با بالاترین بودجه تولید) استفاده شد. کمک افراد مشهور جهان که در پشت صحنه صنعت مد کار می کنند نیز توسط Raisa Rai Flowers - یک آرایشگر باتجربه که ستارگان جلد Vogue را همراهی می کند و آثارش الهام گرفته از تم های دهه 1990 است و توسط Evanie Frausto - یک آرایشگر - ارائه شد. و در عین حال هنرمندی که در دنیای آرایشگری به خوبی شناخته شده است و تقریباً 70000 فالوور در اینستاگرام دارد.

سازندگان CY-B3LLA همچنین اشاره می کنند که این اولین مجموعه NFT است که از مفهوم نورپردازی کامل بهره می برد. نسخه هایی از همان NFT در دسترس هستند که فقط رنگ و شدت نور تغییر می کند. گرافیک های "روز"، "شب"، "ویژه 1" و "ویژه 2" وجود دارد (دو مورد آخر در نور قرمز و آبی هستند). هر NFT به طور جداگانه طراحی شده است، برخلاف اینکه بر اساس یک الگوریتم است.

بعدش چی
طبق نقشه راه رسمی، در سه ماهه سوم سال 2022، reBASE اپلیکیشن خود را منتشر خواهد کرد که بر روی آن امکان استخراج توکن وجود خواهد داشت. در همین بازه زمانی، CY-B3LLA DAO ایجاد خواهد شد.

در ماه ژوئیه، NFT 11,111 بر روی برنامه فوق‌الذکر reBASE استخراج خواهد شد (در حال حاضر فقط فرصت خرید لات‌های مجازی را می‌دهد که اصلاً برای CY-B3LLA اعمال نمی‌شود). در این مرحله، هیچ اطلاعاتی در مورد تاریخ های خاص وجود ندارد و پس از ثبت نام در لیست سفید به عنوان فردی که مایل به خرید CY-B3LA است، بازخوردی ارسال نمی شود. در نتیجه، برای دریافت NFT، ما با تماشای رسانه‌های اجتماعی رسمی پروژه باقی می‌مانیم، جایی که اطلاعات مربوط به فعالیت‌های خاص باید در زمان مناسب ظاهر شود.

بین ژوئیه و اوایل سپتامبر یک کانال خصوصی در Discord برای دارندگان CY-B3LLA ایجاد خواهد شد. در همان دوره، هر هفته یک مکان جدید با الهام از توسعه دهندگان نشان داده می شود. هر یک از آنها 1111 NFT را پوشش می دهد.

در ماه آگوست، اولین رویداد برای دارندگان CY-B3LLA با بلا حدید و همچنین ایردراپ هایی که هنوز یک راز باقی مانده است، برگزار می شود.

در سه ماهه آخر سال 2022، دارندگان توکن به ویلای مجازی بلا حدید در پلتفرم reBASE دسترسی خواهند داشت.

بلا حدید کیست

بلا حدید یک سوپر مدل، کارآفرین و طراح است که در لس آنجلس متولد شده و در ایالات متحده بزرگ شده است. او از دوران کودکی در این صنعت کار کرده است و اکنون یکی از محبوب ترین مدل های جهان است. او روی باند بسیاری از طراحان از جمله Fendi، Dolce & Gabbana، Givenchy و Valentino راه رفته است. او برنده "چهار بزرگ" شده است، یعنی ظاهر شدن بر روی جلد چهار نسخه برجسته ووگ (ووگ آمریکایی، ووگ بریتانیا، ووگ فرانسه و ووگ ایتالیا) که بزرگترین دستاورد در دنیای مد محسوب می شود. او یک پایگاه طرفداران رکوردشکنی دارد - اینستاگرام رسمی او توسط بیش از 53 میلیون نفر دنبال می شود. ارزش خالص بلا 25,000,000 دلار است.

reBASE چیست

این یک پلتفرم مبتنی بر بلاک چین (که قبلاً DROPP نامیده می شد) است که از فناوری موقعیت جغرافیایی برای اتصال دنیای واقعی با فناوری های واقعیت مجازی و واقعیت افزوده با استفاده از بلاک چین استفاده می کند. برای درک فرصت‌های بالقوه داشتن CY-B3LLA (و همچنین سایر NFT‌هایی که با reBASE کار می‌کنند)، لازم است خود را با مؤلفه‌های reBASE که در زیر به اختصار توضیح داده شده است، آشنا کنیم.

ماژول reBASE 2D یک ابزار موقعیت جغرافیایی برای رمزگذاری NFT ها و مکان های بلادرنگ است. این به کاربران اجازه می دهد تا NFT های خود را ایجاد کرده و آنها را در مکان های واقعی روی نقشه قرار دهند. در اینجا لازم به ذکر است که ماهیت reBASE استفاده از موقعیت جغرافیایی است، به طوری که، به عنوان مثال، زمانی که شما یک NFT را در پلتفرم آنها که در توکیو قرار دارد ایجاد یا خریداری می کنید، در واقع در "توکیو" مجازی آنها نیز قابل مشاهده باشد. "، که بر اساس چیزی است که ما در واقعیت می شناسیم.

NFT ها را می توان با استفاده از موارد موجود در کیف پول reBASE ما اضافه کرد، یا از طریق برنامه آنها ایجاد کرد و سپس در مکان مورد نظر شما در نقشه جهان قرار داد. ReBASE خاطرنشان می کند که محدود کردن NFT ها به یک مکان خاص امکان پذیر خواهد بود و این فرصت را برای خرید فقط به افرادی می دهد که به طور فیزیکی در آن منطقه خاص هستند. با توجه به اینکه CY-B3LLA هر 7 روز یک مکان جدید را برای سریال خود اعلام می کند، ممکن است تصور شود که از این گزینه در زمان ضربات جولای استفاده کند، اما اطلاعیه ها در پایان آگوست به پایان می رسد، بنابراین از این فرصت استفاده نشد.

ایجاد NFT ها در reBASE شامل افزودن فایل های ذخیره شده در دستگاه تلفن همراه است. هنگامی که تصویر به نقشه اضافه شد، برنامه به لطف کیف پول داخلی، به طور خودکار یک NFT از آن بر اساس بلاک چین سولانا ایجاد می کند. کاربر قیمتی را که می‌خواهد چنین NFT را بفروشد تعیین می‌کند و دیگران می‌توانند آن را با استفاده از کیف پول داخلی برنامه که در بالا ذکر شد خریداری کنند.

برچسب ها متاورس , ان اف تی , NFT ,
نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 101
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • بازدید امروز : 29
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 48
  • بازدید ماه : 104
  • بازدید سال : 271
  • بازدید کلی : 26731
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی