loading...

samad99

بازدید : 6
جمعه 15 ارديبهشت 1402 زمان : 19:01

اینستاگرام به پلتفرمی برای افرادی تبدیل شده است که عاشق کاوش و به اشتراک گذاری تجربیات آشپزی خود هستند. از غذاهای خانگی گرفته تا بررسی رستوران ها و توصیه های دستور پخت، اینستاگرام به مرکزی برای همه چیزهای مرتبط با غذا تبدیل شده است. در میان بسیاری از اینفلوئنسرها و وبلاگ نویسان در این پلتفرم، چند وبلاگ نویس آشپزی وجود دارند که به دلیل سبک، خلاقیت و تخصص منحصر به فرد خود متمایز هستند. در این مقاله شما را با برخی از بهترین وبلاگ نویسان آشپزی در اینستاگرام آشنا می کنیم.

آشپزخانه Smitten (@smittenkitchen)

دب پرلمن، خالق Smitten Kitchen، یک آشپز خانگی ساکن نیویورک است که دستور العمل های خوشمزه و قابل دسترس را با پیروان خود به اشتراک می گذارد. فید اینستاگرام او ترکیبی از عکاسی زیبا از غذا و نگاه اجمالی از پشت صحنه به آشپزخانه او است. دستور العمل های دب همیشه خلاقانه است و به راحتی قابل پیروی است و او را در میان آشپزهای خانگی در همه سطوح مورد علاقه قرار می دهد.

نانوایی Joy the Baker (@joythebaker)

جوی ویلسون، زن پشت سر جوی نانوا، نانوایی خودآموخته ای است که سال ها خلاقیت های خوشمزه خود را در اینستاگرام به اشتراک می گذارد. خوراک او مملو از دسرهای خوشمزه است، از کیک‌ها و کلوچه‌های کلاسیک گرفته تا خوراکی‌های ماجراجویانه‌تر مانند s'mores brownies و کیک‌های شکلاتی. شخصیت جوی در پست‌هایش می‌درخشد و باعث می‌شود دنبال کردن او لذت بخش باشد.

برداشت نیمه پخته (@halfbakedharvest)

تیگان جرارد مغز متفکر Half Baked Harvest است، یک وبلاگ و حساب اینستاگرام که بر آشپزی فصلی و سالم تمرکز دارد. عکاسی خیره کننده از غذا و دستور العمل های خلاقانه او باعث شده تا او در اینستاگرام فالوورهای زیادی داشته باشد و کتاب آشپزی او به پرفروش ترین کتاب تبدیل شده است. دستور العمل های تیگان اغلب از تربیت او در کلرادو و سفرهای او در سراسر جهان الهام گرفته شده است.

بیکر مینیمالیست (@minimalistbaker)

دانا شولتز خالق بیکر مینیمالیست، یک وبلاگ و حساب اینستاگرام است که در دستور العمل های ساده و مبتنی بر گیاه تخصص دارد. دستور العمل های او به ده ماده یا کمتر نیاز دارند و سی دقیقه یا کمتر آماده می شوند، که آنها را برای شب های شلوغ هفته عالی می کند. عکاسی از غذای دانا خیره کننده است و دستور العمل های او همیشه خوش طعم و رضایت بخش است.

آشپزخانه (@thekitchn)

Kitchn یک وب سایت غذا و خانه است که دستور العمل ها، نکات آشپزی و الهام از آشپزخانه را به اشتراک می گذارد. فید اینستاگرام آنها ترکیبی از دستور العمل های خوشمزه، نگاهی به پشت صحنه به آشپزخانه آزمایشی آنها و ایده های خلاقانه برای سرگرمی است. تمرکز Kitchn بر پخت و پز خانگی و دستور العمل های آسان برای دنبال کردن، آنها را به منبعی قابل استفاده برای آشپزهای خانگی در همه سطوح تبدیل می کند.

وب سایت Food52 (@food52)

Food52 یک وب سایت غذا و آشپزی مبتنی بر جامعه است که از آشپزهای خانگی و دستور العمل های آنها تجلیل می کند. فید اینستاگرام آنها ترکیبی از عکاسی زیبا از غذا، دستور العمل های ارسال شده توسط خواننده و نکات و ترفندهای آشپزی است. فداکاری Food52 برای تجلیل از آشپزهای خانگی و چشم اندازهای منحصر به فرد آنها، آنها را به دنیایی با طراوت در دنیای وبلاگ نویسی مواد غذایی تبدیل می کند.

زن پیشگام (@thepioneerwoman)

ری دراموند که با نام زن پیشگام نیز شناخته می شود، یک وبلاگ نویس محبوب غذا و شخصیت تلویزیونی است که عشق خود به آشپزی و خانواده را در اینستاگرام به اشتراک می گذارد. خوراک او ترکیبی از دستور العمل های خوشمزه، حکایات شخصی، و اجمالی از پشت صحنه زندگی او در مزرعه اوکلاهما است. شخصیت گرم و دستور العمل های قابل دسترس ری باعث شده تا او در اینستاگرام و فراتر از آن طرفداران زیادی داشته باشد.

مولی یه (@mollyyeh)

مولی یه نویسنده کتاب آشپزی و وبلاگ نویس مواد غذایی است که عشق خود به غذا، خانواده و زندگی مزرعه را در اینستاگرام به اشتراک می گذارد. خوراک او ترکیبی از دستور العمل های خوشمزه، عکاسی خیره کننده از مزرعه، و حکایات شخصی است. دیدگاه و خلاقیت منحصربه‌فرد مولی، او را در بین غذاخوری‌ها و آشپزهای خانگی محبوب می‌کند.

جمع بندی

در این سعی کردیم بهترین پیج های آشپزی را برای شما مورد بررسی قرار دهیم. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد و با دنبال کردن این پیج ها برای خود لذیذ ترین غذاها را درست کنین همچنین شما میتوانید بلاگر های معروف ایرانی در ترکیه را نیز با ما مشاهده کنید و با این افراد آشنا شوید.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 101
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • بازدید امروز : 3
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 22
  • بازدید ماه : 78
  • بازدید سال : 245
  • بازدید کلی : 26705
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی