loading...

samad99

بازدید : 2365
سه شنبه 16 اسفند 1401 زمان : 16:08

Crazy Defense Heroes (CDH) عنوان پرچمدار P2E برندهای Animoca است. CDH با یک کمپین تک‌نفره جذاب و نردبان رقابتی چند نفره، یکی از آن بازی‌هایی است که ژانر دفاع از برج را چه در فضای P2E و چه فراتر از آن تعریف می‌کند.

بازیکنان می‌توانند همزمان با پیشرفت در سطوح مختلف منحصر به فرد در بازی، توکن‌های TOWER، NFT‌های انحصاری و نشان‌های مبتنی بر بلاک چین را به دست آورند، بنابراین نه تنها یک تجربه واقعی بازی برای کسب درآمد، بلکه یک تجربه بازی و کسب درآمد نیز به بازیکنان می‌دهند. !

به عنوان یک عنوان مستقل، CDH یکی از آن بازی هایی است که حتی قبل از تبدیل شدن به یک بازی P2E، طرفداران زیادی داشت. بنابراین، یکی از کلاسیک های مذهبی کمیاب در فضای P2E در نظر گرفته می شود. برای راهنمای بازی کریزی دیفنس میتوانید اینجا کلیک کنید.

Crazy Defence Heroes چیست؟

Crazy Defense Heroes: یک بازی توکن NFT بدون استرس و تک‌نفره که هم برای موبایل‌های اندروید و هم IOS موجود است. آیا این چیزی شبیه چیزی است که شما به آن علاقه دارید؟

بیایید نگاهی به این بازی محبوب برج دفاعی قهرمانانه Animoca Games بیندازیم. دارای گواهی و ممیزی نه کمتر از CertiK!

بازی چه شکلی است؟

درست مانند هر بازی موبایل معمولی دیگری، Crazy Defense Heroes در گوگل پلی و اپ استور موجود است. Animoca Games زیبایی طراحی تک نفره را به بازی بخشیده است. ایجاد شده در دو بعدی، با گرافیک های پر جنب و جوش، رنگ ها، و صداهای فراگیر.

گیم پلی بازی Crazy Defense Heroes. منبع: موبی، یوتیوب.
سپس، با یک منطقه (که توسط جزیره ای در بازی نمایش داده می شود) شروع می کنید که به عنوان بخش آموزشی بازی نیز عمل می کند. پس از اتمام آموزش، به جزیره بعدی با سه منطقه متمایز با الزامات باز کردن قفل مختلف پیشرفت می کنید.

هنگامی که به سطوح خاصی رسیدید، حملات و نقشه‌ها را با سطوح دشواری مختلف باز می‌کنید. عبور از میان آنها با رنگ های در حال پرواز به شما این امکان را می دهد که سینه هایی به دست آورید که حاوی مواد ارتقاء دهنده بسیار مورد نیاز و همچنین سینه های کمیاب هستند!

دشمنان خود را شکست دهید

دفاع دیوانه

بازیکنان با انواع مختلفی از حریفان مانند اسکلت ها، اورک ها و موجودات پرنده روبرو می شوند. هم قهرمانان و هم برج‌ها با چالش‌های زیادی روبرو هستند، از عجله‌کنندگان سریع گرفته تا ناظران تانک، و همچنین کاربران جادویی که می‌توانند برج‌ها را غیرفعال کنند و جنگنده‌هایی که می‌توانند سر قهرمانان را از بین ببرند. به این ترتیب، شما باید بسته به موقعیت، ترکیب خود را تنظیم کنید.

هر برج عملکرد متفاوتی در بازی دارد. برخی آسیب تک هدف قوی دارند، در حالی که برخی دیگر آسیب خود را در یک منطقه وسیع اثر (AOE) پخش می کنند. با این حال، کسانی هستند که دارای ویژگی های خاص (تحریک، کند، سرقت مانا، سم) هستند و قهرمانانی هستند که در برابر دباف ها مقاوم هستند! قهرمانان کم و بیش مشابه برج ها هستند، با این تفاوت که در حال حرکت هستند و در واقع می توانند در هر نقشه بمیرند.

شخصیت قهرمانان دفاعی دیوانه

با رفتن به آواتار خود، این قهرمان اصلی شما در بازی است و در هر سطح با شما همراه است. یک آواتار با آمار و تجهیزات عالی می تواند زندگی شما را در میدان جنگ آسان تر کند.

در نهایت، طلسم زمانی که در یک خرج کردن مفید است. شما می توانید اوباش را بیهوش کنید، دشمنان خود را مسموم کنید، سرعت آنها را تا حد خزیدن کاهش دهید و حتی از بالا آخرالزمان را فراخوانی کنید! با این حال مراقب باشید، زیرا فقط می توانید تعداد محدودی از آنها استفاده کنید.

در طول بازی قهرمانان، برج ها و جادوهایی با نادر بودن و قدرت متفاوت به دست می آورید. شما می توانید آنها را با طلا و مواد (اینها بین هر کارت متفاوت است). آنها را تا حد توان خود مرتب کنید زیرا وقتی آنها را به ماموریت می برید مفید خواهند بود: آنها به شما طلا، مواد، مواد مصرفی و حتی صندوق های بیشتری می دهند تا به شما کمک کنند در بازی قوی تر شوید!

ویژگی های بازی برای کسب درآمد و NFT

در مورد مؤلفه بازی برای کسب درآمد، به طور کلی به رویدادهای تجربه ماهانه که اهداف تجربه متفاوتی دارند، بستگی دارد. برای ماه دسامبر، یک نفر باید 315000 XP کسب می کرد که تقریباً معادل داشتن سطح 22 در بازی است. برای اینکه بتوانید از ثمرات اکوسیستم بازی برای کسب درآمد لذت ببرید، باید حساب Google و کیف پول MetaMask خود را به حساب درون بازی خود پیوند دهید.

اگر هر روز معمولی بازی می کنید (تخصیص انرژی خود را تمام کنید و از 45 امتیاز انرژی که یک بازیکن می تواند از تماشای تبلیغات به دست آورد استفاده کنید)، تا زمانی که اتصال اینترنت و دستگاه تلفن همراه مناسبی داشته باشید، دریافت 315000 XP تقریباً قابل انجام است.

هنگامی که موفق به کسب امتیازات تجربی مورد نیاز شدید، می‌توانید بخشی از 1200000 توکن استخر در ماه (تقسیم شده بین بازیکنانی که در ماه دسامبر به این نقطه عطف رسیده‌اند) داشته باشید.

آیا استخر جوایز گسترش خواهد یافت؟

با توجه به گسترش سریع بازی، انتظار می‌رود که انیموکا استخر را گسترش دهد و امتیازات تجربه مورد نیاز را افزایش دهد تا به بازیکنان متعهد (و کسانی که منابع مالی قابل توجهی در NFTها سرمایه‌گذاری کرده‌اند) اجازه دهد تا از ثمره کار خود لذت بیشتری ببرند. برخی از رویدادهای درون بازی به بازیکنان اجازه می‌دهد تا توکن‌های TOWER بیشتری نیز به دست آورند.

Animoca می خواهد TOWER به نماد اصلی چند منظوره فرنچایز Crazy Kings تبدیل شود. بازیکنان می‌توانند آن‌ها را در صرافی‌های ارزهای دیجیتال معامله کنند و آنها را برای کسب سود بفروشند. علاوه بر این، آن‌ها همچنین می‌توانند NFT، برای درآمد غیرفعال سهام داشته باشند، به تورنمنت‌های ممتاز و رویدادهای درون‌بازی بپیوندند. و حتی پیشنهادهای بازی ایجاد کنید و به آنها رای دهید! بدین ترتیب بازیکنان به سهامداران فعال فرنچایز Crazy Kings تبدیل می شوند!

حذف سریع قهرمانان دفاعی دیوانه

گرافیک روان است. گیم پلی بازی پاسخگو و جذاب است. با توجه به اینکه عناوین دفاع از برج به دلیل مکانیک های مشابه و تعاملات نسبتاً قابل پیش بینی در بازی شناخته می شوند. بدیهی است که عنصر VIP مرتبط با خریدهای درون بازی و سیستم کسب ارز درون بازی «شخص ثالث» نیز در این بازی وجود دارد. با این حال، این کمک می‌کند که مکث‌ها و فورواردهای سریع در این بازی رایگان باشند – اگرچه هنگام افزایش سرعت درون بازی باید مراقب باشید زیرا مینیون‌ها به سرعت در این بازی می‌آیند!

در مورد سختی سطوح، آنها تا کنون قابل مدیریت هستند! اگرچه هنگام بازی باید مراقب بود تا انرژی هدر نرود (برای بازی کردن یک سطح باید 6 انرژی صرف کنید و برای شروع مجدد آن از همان مقدار انرژی استفاده کنید).

وقتی صحبت از انرژی شد، مهم ترین منبع در بازی است... و کمیاب است. هر 9 دقیقه فقط 1 انرژی دریافت می کنید. این به این معنی است که شما باید 45 دقیقه برای بازی کردن و 54 دقیقه برای بازی در سطح معمولی صبر کنید. اوه، اگر شما اشتباه کنید چه؟ این 54 دقیقه (6 انرژی) است که هرگز بر نخواهید گشت!

همچنین می توان از انرژی برای به دست آوردن آیتم های بیشتر یا انجام سایر وظایف بازی استفاده کرد. به این ترتیب، مدیریت انرژی یکی از جنبه های حیاتی بازی Crazy Defense Heroes است. علاوه بر به دست آوردن موارد و سطوح بیشتر و به طور کلی جلوتر از منحنی - البته.

چگونه توکن های درون بازی را به دست می آورید؟

اول، از طریق سنگ زنی در بازی. رسیدن به 315000 تجربه در یک ماه به شما امکان می دهد در استخر 1.2 میلیون سکه برای دسامبر 2021 شرکت کنید.

و ثانیا با شرکت در رویدادها. برنده شدن در شش سطح با سه ستاره یا به دست آوردن مجموع 16 ستاره به شما امکان دسترسی به استخر سکه ورود و پاداش های مرتبط با آن را می دهد.

از طرف دیگر، می‌توانید آنها را با USDC و/یا ETH در SushiSwap، KuCoin، Uniswap، ApeSwap، BitMart و MEXC Global خریداری کنید.

برای اینکه واقعاً آنها را به جایی برسانید، باید کیف پول خود را به وب سایت رسمی Crazy Defense Heroes (TOWER Token) متصل کنید تا توکن های خود را مطالبه کنید. در زمان نگارش، ارزش سکه 0.064 دلار (~P3.20) است. اگر می خواهید 20 دلار به دست آورید، به حدود 350 سکه نیاز دارید.

یک شکار نهایی وجود دارد. در حال حاضر هیچ کس اجازه ندارد سکه های به دست آمده در بازی را نقد کند زیرا توسعه دهندگان هنوز در حال اصلاح سیستم ادعای خود هستند.

بلیط برج. اینها اساسا بسته های تخصصی NFT با هزاران منابع درون بازی هستند. آنها در سه سطح در بازار NFT بایننس در دسترس هستند: برنز (199 دلار BUSD)، نقره (299 دلار BUSD) و طلا (399 دلار BUSD).

در مورد جعبه رمز و راز، قیمت آن 10 دلار بود و در زمان نگارش به فروش رسید. معمولاً حاوی یک پوسته آواتار خاص با سطوح مختلف نادر است.

در نهایت، صندوقچه های برج به بازی گره خورده اند، زیرا با استفاده از توکن های Tower خریداری می شوند. قیمت سینه برنز 1800 TOWER (116 دلار)، صندوق نقره ای 4800 TOWER (~308 دلار) و صندوق طلا 12800 TOWER (~820 دلار) قیمت دارد. قفسه سینه دوم بدیهی است که چیزهای خوب و NFT بیشتری ارائه می دهد. در حال حاضر، آنها برای فروش در وب سایت رسمی بازی در دسترس هستند.

در همین حال، بازیکنان همچنین می توانند از طریق کمپین های اجتماعی محدود NFT کسب کنند. در صورتی که نقدینگی لازم برای خرید از طریق روش های ذکر شده را نداشته باشید، این یک جایگزین مناسب است.

اینجاست که مفاهیم «پرداخت برای بازی» و «پرداخت به برد» در یک قالب زنده می‌شوند. این NFT ها ابزار برتر را در بازی ارائه می دهند و به بازیکنان این امکان را می دهند که سریعتر بر چالش های درون بازی غلبه کنند و راحت تر به چالش بکشند.

بیایید آن را به این صورت بیان کنیم: گاچا و گیم پلی کلاسیک دفاعی برج موبایل همراه با NFT و مقداری بازی برای کسب درآمد. چیزی برای همه وجود دارد!

برچسب ها ان اف تی , متاورس , NFT ,
نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 101
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • بازدید امروز : 27
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 46
  • بازدید ماه : 102
  • بازدید سال : 269
  • بازدید کلی : 26729
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی