loading...

samad99

بازدید : 7
دوشنبه 11 ارديبهشت 1402 زمان : 21:03

جیل اسکات، یک نیروگاه شاعرانه R&B که مواد آهسته تر، حسی و سرودهای درخشان غرور و خودتوانی را با استعدادی برابر مدیریت می کند، خود را در آغاز هزاره با 20 فیلم برتر و چند پلاتینوم جیل اسکات معرفی کرد؟ واژه ها و آواها، جلد. 1 (2000). این اولین بار همچنین منجر به نامزدی چهار جایزه گرمی شد، از جمله یکی برای بهترین هنرمند جدید، که نشانه ای از قولی است که خواننده در طول زندگی حرفه ای خود به آن عمل کرده است.

اسکات پس از یک جفت دنباله‌های پرفروش طلا در مجموعه‌های Words and Sounds، Beautifully Human (2004) و The Real Thing (2007) و برنده گرمی برای آلبوم اخیر «Cross My Mind»، در صدر جدول بیلبورد 200 قرار گرفت. با چهارمین و پنجمین ال پی او، نور خورشید (2011) و زن (2015). کار مشترک قابل توجه او با سه ضبط دیگر برنده گرمی برجسته شده است: "You Got Me" از Roots، که او به همراه نسخه جورج بنسون و آل ژارو از "God Bless the Child" نوشته است،

و "Lupe Fiasco" Daydreamin، که هر دوی آنها آواز او را نشان می دهد. کارهای همزمان گسترده او به عنوان بازیگر شامل پروژه های متعدد تایلر پری، نقش های اصلی در سریال هایی مانند آژانس کارآگاه زنان شماره 1 و پلنگ سیاه و یک نقش برنده جایزه تصویر NAACP در Sins of the Mother است.

ریشه ها زنده می شوند

جیل اسکات از شمال فیلادلفیا، متولد و بزرگ شده، قصد داشت معلم انگلیسی دبیرستان شود. با این حال، او تحصیلات متوسطه خود را در دانشگاه تمپل پشت سر گذاشت تا تئاتر را دنبال کند، به یک گروه محلی ملحق شد و در نهایت در یک تولید کانادایی رانت ایفای نقش کرد. او در زادگاهش، هنگام خواندن شعر در گالری اکتبر، توجه Roots' Questlove را به خود جلب کرد. اسکات در پاسخ به سوال درامر که آیا او آهنگ می‌نویسد، پاسخ مثبت داد

- که بعداً اعتراف کرد که دروغ بوده است - و در نتیجه یکی از آهنگسازان آهنگ "You Got Me" از روتز شد. اسکات همچنین خواننده اصلی اصلی بود، اما MCA، لیبل Roots، خواستار آن شد که گروه در عوض با Erykah Badu معتبر ضبط کند. "You Got Me" به عنوان یک تک آهنگ در ژانویه 1999 منتشر شد و به یکی از 40 آهنگ برتر پاپ تبدیل شد. اگرچه این آهنگ آواز او را نداشت،

اما اسکات این آهنگ را به صورت زنده با Roots اجرا کرد، همانطور که در The Roots Come Alive که در نوامبر منتشر شد، مستند شده است. نسخه استودیویی برنده جایزه گرمی در بخش بهترین اجرای رپ توسط دو یا گروه شد. از آنجایی که این جایزه یک ترانه سرا نبود، اسکات جایزه ای دریافت نکرد.

هزاره

دو هفته پس از تاریخ خیابانی The Roots Come Alive، نام اسکات در پشت نسخه جدید دیگری به نام Will Smith's Willennium ظاهر شد. او گروه کر را برای آخرین آلبوم «باران» که توسط شریک اسمیت، دی‌جی جازی جف تهیه شده بود، تحویل داد، و با حمایت جف بود که با لیبل Hidden Beach توزیع شده توسط استیو مک کیور قراردادی را امضا کرد. اسکات پس از کار با جف، روتس و دیگر بومیان فیلی مانند شرکای خلاق دیرینه Dre & Vidal و Carvin Haggins، اولین حضور انفرادی خود را در جولای 2000 با Who Is Jill Scott انجام داد؟

واژه ها و آواها، جلد. 1. یکی از محبوب ترین آلبوم های آن سال، این آلبوم در رتبه 17 بیلبورد 200 قرار گرفت و به رتبه دوم جدول آلبوم های R&B/Hip-Hop برتر رسید. «Gettin' in the Way»، بزرگ‌ترین تک‌آهنگ آن، با قرار گرفتن در جدول R&B بزرگسالان، آهنگ حرفه‌ای اسکات را رقم زد و به رتبه سوم رسید. آکادمی ضبط با نامزدی اسکات برای سه جایزه گرمی پاسخ داد: بهترین هنرمند جدید و بهترین آلبوم R&B و بهترین اجرای آواز R&B زن برای "Gettin' in the Way". در سال 2001، یک تک آهنگ بعدی از آلبوم، "A Long Walk"، به سختی از 40 آهنگ برتر غافل شد،

به ده آهنگ برتر R&B/hip-hop رسید و اسکات را در سال های متوالی نامزد اجرای آواز R&B کرد. تجربه: Jill Scott 826+، یک آلبوم دوگانه از مواد زنده و استودیویی (شامل همکاری فزاینده 4hero)، در نوامبر در نوامبر منتشر شد. نسخه 9 دقیقه ای و سه موومونی «او من را دوست دارد (لایزل در ای فلت)» به سومین نامزدی پیاپی اسکات برای بهترین اجرای آواز R&B زن منجر شد.

مهمانی بلوک دیو چاپل

دو جلد بعدی از سه گانه Words and Sounds، Beautifully Human و The Real Thing، به ترتیب در آگوست 2004 و سپتامبر 2007 منتشر شدند و وارد بیلبورد 200 در بین پنج برتر شدند. اولین آهنگ از این جفت، یک تک‌آهنگ R&B بزرگسالان را با ترانه آهسته «Cross My Mind» به دست آورد، که جایزه گرمی را برای بهترین اجرای شهری/جایگزین - اولین برد اسکات، به همراه یک مجموعه دیگر از نامزدهای بهترین آلبوم R&B دریافت کرد.

و R&B Vocal Performance، دومی به لطف یکی دیگر از آهنگ های دوست داشتنی، "Whatever". The Real Thing پس از یک جایزه گرمی دیگر - "God Bless the Child" با همکاری جورج بنسون و Al Jarreau برنده بهترین اجرای آواز سنتی R&B شد - و آهنگ های R&B بزرگسالان بسیار متضاد "Hate on Me" و "My Love" را ایجاد کرد. " نامزدهای بیشتری برای گرمی به دنبال آن شدند: بهترین آلبوم R&B و بهترین اجرای آواز R&B زن (برای "بغض از من")،

در حالی که "Daydreamin" ساخته لوپ فیاسکو با بهبود اسکات تا دهه بعد آلبوم استودیویی دیگری منتشر نکرد، اما او به عنوان یک بازیگر مشغول بود. ساحل پنهان غیبت هنرمند ستاره خود را با Live in Paris+ کاهش داد. نقش های فرعی در هاند داگ و تایلر پری چرا ازدواج کردم؟، و نقش اصلی در سریال آژانس کارآگاه خانم شماره 1، ساخته شده تا سال 2010 بسیار فعال که توسط سریال Black Panther و فیلم Sins of the Mother برجسته شد. .

بازی اسکات در دومی با جایزه تصویر NAACP برای بازیگر زن برجسته در یک فیلم تلویزیونی، مینی سریال یا ویژه دراماتیک، پس از بیش از ده ها نامزدی در موسیقی و سایر رشته های بازیگری که به اولین آلبوم او بازمی گردد، به او اعطا شد. . اسکات در این دوره به طور کامل از موسیقی فاصله نگرفت. او در «عشق» نامزد جایزه گرمی توسط چاک براون، پدرخوانده go-go ظاهر شد - سبک متمایز D.C که اسکات در خروجی خود به آن اشاره کرده بود.

لحظه های طلایی

در ژوئن 2011، اسکات با چهارمین آلبوم مناسب خود، The Light of the Sun، از طریق تنظیم جدید خود با برادران وارنر بازگشت. این شامل "So in Love" با حضور آنتونی همیلتون و "Blessed" بود که هر دو در صدر جدول قرار گرفتند. چهار سال دیگر بین اسکات LP گذشت. برجسته‌ترین حضور موسیقایی او در این مرحله - شامل نقش‌هایی در Barggage Claim و درام زندگی‌نامه‌ای Get on Up، که برای آن نقش دی براون، همسر دوم جیمز براون را بازی کرد - در فیلم "تماس‌ها" رابرت گلاسپر اکسپریمنت بود.

Woman که توسط آتلانتیک در جولای 2015 منتشر شد، دومین آلبوم شماره یک اسکات شد که با ده تک آهنگ برتر بزرگسالان R&B "Fool's Gold"، "Back Together" و "Can't Wait" ارتقا یافت. در همین حال، ساحل پنهان به دنبال مجموعه‌ای از مجموعه‌های ریمیکس با مجموعه‌هایی مانند لحظه‌های طلایی در سال 2015 و با تقاضای مردمی در سال 2018، به انتشار عناوین کاتالوگ ادامه داد.

جمع بندی

در پایان دهه، اسکات به اندازه کافی حضور برجسته داشت تا بتواند همکاری‌های دیگری را تکمیل کند. تلفیقی به سبک، با مطالب ارتقا یافته توسط دکتر Dre، Pusha T، De La Soul، و Big K.R.I.T.

اسکات یکی دیگر از بهترین های موسیقی R&B بوده است. برای مشاهده عکس های امیر تتلو در ایرانیان سلبریتی بهترین R&B خوان ایرانی میتوانید با ما همراه باشید.

در این مقاله سعی کردیم زندگی اسکات را برای شما به اشتراک بگذاریم. امیدواریم از این مقاله لذت برده باشید و این مقاله برای شما مفید بوده باشد.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 101
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • بازدید امروز : 19
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 38
  • بازدید ماه : 94
  • بازدید سال : 261
  • بازدید کلی : 26721
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی