loading...

samad99

بازدید : 7
دوشنبه 11 ارديبهشت 1402 زمان : 21:10

جیجی حدید که در ارتفاع 5 فوتی 10 اینچی ایستاده بود، اولین بار در دو سالگی مدلینگ را آغاز کرد. حدید متولد 1995، دختر مدل یولاندا حدید، ستاره سابق Real Housewives of Beverly Hills است. او قبل از اینکه در 17 سالگی توجه خود را به مدلینگ برگرداند، روی اسب سواری رقابتی و بازی والیبال در دبیرستان مالیبو تمرکز کرد. حدید با برندهایی از تام فورد و ورساچه گرفته تا ریباک و ویکتوریا سیکرت کار کرده است. او موفقیت خود را با حضور بی وقفه روی جلد مجلات مد بین المللی و روی باند فرودگاه ها در هر هفته مد اصلی ادامه داده است.

جی جی حدید یکی از بهترین مدلینگ های جهان است. او در لیست گران ترین مدلینگ ها قرار دارد. در اسین مقاله قصد داریم زندگی نامه این مدل را برای شما مورد بررسی قرار دهیم تا شما با این شخص بیشتر آشنا شوید. همچنین شما میتوانید برای مشاهده مدلینگ های ایرانی از جمله رقص نیلی افشار یکی از مدلینگ های اینستاگرامی ایرانی با ما همراه باشید.

سنین جوانی و تحصیل

جلنا نورا حدید در 23 آوریل 1995 در لس آنجلس به دنیا آمد و در نزدیکی سانتا باربارا بزرگ شد، جایی که اسب سواری به اولین علاقه او تبدیل شد. مدلینگ در خون او بود، اگرچه، زیرا مادرش، ستاره سابق Real Housewives of Beverly Hills، یولاندا حدید، خود یک مدل هلندی مشهور بود. (پدر او، محمد حدید، توسعه دهنده املاک فلسطینی-آمریکایی است.) او گفته است که حرفه مدلینگ او زمانی شروع شد که "دو ساله" بود، پس از اینکه توسط یکی از بنیانگذاران و دوست خانوادگی Guess پل مارسیانو کشف شد.

حدید پس از ژست های خیره کننده برای Baby Guess، Guess Kids، و در نهایت Guess، از مدلینگ فاصله گرفت و به نفع دوچرخه سواری رقابتی و بازی والیبال باشگاهی بود. او که می خواست "یک کودکی عادی داشته باشد و به دبیرستان برود" کاپیتان تیم والیبال دانشگاهی در دبیرستان مالیبو شد (جایی که در سال 2013 فارغ التحصیل شد) و حتی به مسابقات مقدماتی المپیک نوجوانان برای والیبال رفت.

پس از فارغ التحصیلی از دبیرستان، او در پاییز 2013 به ساحل شرقی نقل مکان کرد تا در مدرسه روانشناسی جنایی در نیویورک سیتی تحصیل کند. اما پس از امضای اولین قرارداد حرفه ای خود با IMG Models در همان سال، کنسرت های مدلینگ او در برنامه کلاسی او اختلال ایجاد کرد و او در نهایت تحصیلات خود را به حالت تعلیق درآورد.

خواهر و برادر

حدید دو خواهر و برادر کوچکتر دارد، یک خواهر به نام بلا و یک برادر به نام انور. هر دو مانند خواهر بزرگشان مدل هستند.

خواهران حدید هر دو در شوی مد ویکتوریا سیکرت شرکت کرده‌اند، در کمپین‌های بهار/تابستان ۲۰۱۷ Fendi و Moschino با هم بازی کرده‌اند، و در سال ۲۰۱۷ اولین خواهر و برادری شدند که هر دو در فهرست پردرآمدترین مدل‌های فوربس قرار گرفتند.

جیجی بلا، که با خواننده معروف The Weeknd قرار داشت، به عنوان منبعی برای قدرت او می داند. او به هارپرز بازار گفت: «او از خواسته‌های این شغل بسیار خوب است، و واقعاً عالی است که می‌توانم در مورد آن با او صحبت کنم. «زیرا خیلی وقت‌ها از اخلاق کاری خودم و انتظاراتی که از خودم دارم احساس خفگی می‌کنم. واقعاً خوب است وقتی افرادی را دارید که می گویند، "اشکالی ندارد که برای خودت وقت بگذاری."

حدید علاوه بر دو خواهر ناتنی بزرگ‌تر (ماریل و آلانا)، پنج خواهر ناتنی نیز در طول ازدواج مادرش با دیوید فاستر تهیه‌کننده موسیقی داشت، از جمله ارین و سارا فاستر، ستاره‌های Barely Famous در VH1.

نکات برجسته شغلی مدلینگ

حدید اولین حضور خود را در هفته مد نیویورک با قدم زدن در باند شوی Desigual در فوریه 2014 انجام داد، اما او سردبیر مد فرانسوی، Carine Roitfeld را به خاطر شکست بزرگش زمانی که او را روی جلد کتاب مد CR بهار 2014 خود قرار داد، اعتبار می‌دهد.

در ژوئیه 2014، او در کنار پاتریک شوارتزنگر در کمپین پاییز/زمستان عینک Tom Ford ظاهر شد، قبل از اینکه در اواخر همان سال در دیگر کمپین‌های مد و عطر برای این طراح بازی کند. تا ژانویه 2015، میبلین او را به عنوان سفیر برند خود نیز معرفی کرد.

اولین حضور او در باند شوی مد مشهور ویکتوریا سیکرت در دسامبر 2015 پس از دو امتحان ناموفق به عنوان فرشته بود. حدید قبلاً به Vogue گفته بود که پس از اولین رد شدن، احساس می کرد بیش از حد عصبی است و اعتماد به نفس کافی برای موفقیت به دست نیاورده است. او رسماً بال های ویکتوریا سیکرت خود را در حالی که دومین حضور خود را در سال بعد در نمایش انجام داد، به دست آورد.

در سال 2016 او سفیر برند جهانی تامی هیلفیگر شد و به همکاری با این طراح در یک مجموعه کپسولی ادامه داد که اولین بار در هفته مد نیویورک در پاییز آن سال آغاز شد. در همان سال، او شروع به راه رفتن در نمایش های باند فرودگاه برای طراحان، از جمله: ورساچه، شانل، الی ساب، فندی، مارک جاکوبز، آنا سویی، میو میو، بالمین و دایان فون فورستنبرگ کرد.

حدید به همراه استوارت ویتزمن اولین مجموعه بوت را عرضه کرد و همچنین سفیر برند ریباک شد. او برنده جایزه مدل بین المللی سال جوایز مد بریتانیا شده و به عنوان مدل سال از Daily Front Row انتخاب شده است.

ظاهر تلویزیون و فیلم

اولین تجربه بازیگری حدید زمانی بود که در سال 2012 در یک پروژه پایان نامه هنرستانی موسسه فیلم آمریکا، یک فیلم کوتاه به نام چشمان باکره ظاهر شد.

نقش بعدی او در یک "فیلم کوتاه" در سال 2014 بود که در موزیک ویدیوی "Bad Blood" رفیق تیلور سوئیفت در نقش Slay-Z ظاهر شد. او علاوه بر حضور در موزیک ویدیو با میگل، کالوین هریس، سیمپسون، جوناس و مالیک، کارگردانی DNC را نیز بر عهده داشت.

حدید بین سال‌های 2012 تا 2016 برای اولین بار در تلویزیون واقعیت در کنار مادرش یولاندا در سریال The Real Housewives of بورلی هیلز براوو ظاهر شد. پس از فیلم‌های کوتاهش در خانه‌دارها، او رزومه نمایش واقعی خود را گسترش داد و در Masterchef، Lip Sync Battle و داوری مهمان در RuPaul's Drag Race حضور یافت. . او همچنین مجری مراسم جوایز موسیقی آمریکا در نوامبر ۲۰۱۶ به همراه جی فرعون، آلوم لایو شنبه شب بود و بعداً به عنوان خودش در کمدی سرقت گروهی Ocean's 8 در سال ۲۰۱۸ ظاهر شد.

مشکلات سلامتی

حدید در حالی که در فوریه 2018 به ترول‌های رسانه‌های اجتماعی که بدن او را به خاطر لاغری بیش از حد خجالت می‌کشیدند، فاش کرد که از بیماری هاشیموتو، یک اختلال خودایمنی تیروئید رنج می‌برد. او در توییتی نوشت: «برای کسانی از شما که مصمم هستید بفهمید چرا بدن من در طول سال‌ها تغییر کرده است، ممکن است ندانید که وقتی در ۱۷ سالگی شروع کردم، هنوز بیماری هاشیموتو تشخیص داده نشده بود. کسانی از شما که من را «بسیار بزرگ برای صنعت» خطاب می‌کردید، به دلیل آن التهاب و احتباس آب را مشاهده می‌کردید.»

حدید با افزودن اینکه از آن زمان «به‌درستی دارو» دریافت کرده و همچنین «بخشی از یک آزمایش پزشکی جامع بود که به متعادل شدن سطح تیروئید من کمک کرد»، گفت که بدنش اکنون غذا را به‌طور متفاوتی تجزیه می‌کند و دیگر به نظرات منفی نمی‌پردازد. من ظاهر بدنم را بیشتر توضیح نمی دهم، همانطور که هر فردی با تیپ بدنی که با انتظارات «زیبایی» شما مطابقت ندارد، نباید این کار را انجام دهد.»

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 101
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • بازدید امروز : 9
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 28
  • بازدید ماه : 84
  • بازدید سال : 251
  • بازدید کلی : 26711
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی